Stížnosti a vrácení zboží
Vrácení zboží
Zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dnů ode dne převzetí (z hygienických důvodů jednorázové oděvy, ochranné roušky, respirátory a antivirové masky a filtry bohužel nelze vrátit):
1) vyplňte formulář pro vrácení zboží [stáhnout PDF] nebo [stáhnout DOC]
2) uveďte seznam produktů, které vracíte
3) doporučujeme uvést číslo účtu ve formátu IBAN, na který Vám vrátíme peníze
4) formulář vytiskněte, podepište a přiložte v zboží
5) vše zašlete na naši adresu:
LAVI SKs.r.o., Stropkovská 1427, Svidník 089 01 Slovenská republika
O obdržení vráceného zboží Vás budeme informovat prostřednictvím emailu, nebo telefonicky. Odpovídáte za snížení hodnoty zboží v důsledku takového zacházení se zbožím, které je nad rámec zacházení potřebného ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží. V případě, že je zboží používáno, poškozeno nebo neúplné zavazujete se uhradit nám hodnotu o kterou se snížila hodnota zboží a náklady na opravu zboží a jeho uvedení do původního stavu.
O vše ostatní se už postaráme my a po zpracování vratky Vám zašleme peníze na Váš účet.
Zboží doporučujeme poslat doporučeně poštou nebo kurýrní službou. Zboží neposílejte na dobírku - takové zásilky nepřebíráme.
V případě vrácení celé objednávky se vrací také poštovné. Náklady, které byly vynaloženy na zaslání zboží zpět k nám, se nevracejí.
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat v online chatu nebo na níže uvedených kontaktech:
E-mail: obchod@tualmed.cz
Reklamace zboží
Na naše zboží poskytujeme záruční dobu 24 měsíců. Záruční lhůta začíná běžet dnem převzetí zboží a záruka se vztahuje na vady zboží, které se projeví v záruční lhůtě.
Záruku Vám nebudeme moci uznat v těchto případech:
- Pokud jste zboží používali na jiný účel než byl určen
- Úprava a zásahy do struktury výrobku
- Běžným opotřebením
- Údržba v rozporu s návodem
- Zanedbání péče o výrobek
- Při mechanickém poškození vzniklým neopatrnou manipulací
- Naše výrobky jsou vynikající kvality a doufáme, že s nimi budete plně spokojen/á!
- V případě výskytu ojedinělých výrobních či jiných vad nás neváhejte kontaktovat. Rádi s Vámi dohodneme způsob nápravy.
Jednorázové oděvy, ochranné roušky, respirátory a antivirové masky a filtry bohužel není možné vrátit z hygienických důvodů.
Při reklamaci dbejte na tyto skutečnosti:
- vady musí být uplatněny u prodávajícího bez zbytečného odkladu podle § 599 zákona 40/1964 Sb. ve znění zákona č 285/2009 Sb.,
- záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním podle § 619 zákona 40/1964 Sb. ve znění zákona č 285/2009 Sb.,
- reklamované zboží nesmí být silně znečištěný, plesnivý, mokrý, silně zapáchající a to podle dikce zákona č.258 / 2000 O ochraně veřejného zdraví. Takové zboží se nebude brát do reklamačního řízení,
- za reklamaci se nepovažují mechanické zásahy do zboží, údržba zboží musí probíhat v souladu se štítkem na daném produktu (postupy nebo zákazy).
Adresa pro odeslání reklamace
LAVI SK s.r.o., Stropkovská 2314/95, Svidník 089 01 Slovenská republika
JAK POSTUPOVAT?
Doporučený postup při reklamaci:
-
Při reklamaci připojte ke zboží průvodní dopis, kde uvedete co žádáte a jaké zboží si přejete reklamovat. Jako předlohu můžete použít náš reklamační formulář, který si můžete vytisknout a vypsat:
- Při reklamaci připojte ke zboží průvodní dopis, kde uvedete co žádáte zboží reklamovat
- Jak předlohu můžete použít náš reklamační formulář, který si můžete vytisknout a vypsat: REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ
- Popište vadu zboží
- Zboží spolu s reklamačním formulářem zašlete bez dobírky na adresu:
LAVI SK s.r.o., Stropkovská 2314/95, Svidník 089 01 Slovenská republika
- O obdržení reklamovaného zboží Vás budeme informovat prostřednictvím emailu, nebo telefonicky.
- O vyřízení reklamace rozhoduje prodávající na základě odborného posouzení (soudním znalcem). Maximálně do 30-ti dnů od obdržení reklamovaného zboží Vás budeme informovat o způsobu vyřízení reklamace prostřednictvím emailu, nebo telefonicky.
Telefon: +420 721 668 213 E-mail: obchod@tualmed.cz
PŘIŠLO VÁM POŠKOZENÉ ZBOŽÍ?
Při přebírání zásilky si dobře zkontrolujte její obal a stav výrobku. Pokud se již na první pohled zdá být obal poškozen, zásilku je možné rozbalit společně s kurýrem a zkontrolovat její obsah, nebo ji v tomto případě nepřevzít Pokud vypadá zásilka na první pohled v pořádku, a přesto je uvnitř výrobek poškozen, je důležité událost co nejdříve nahlásit u přepravce. Doporučujeme tuto situaci nahlásit emailem na adresu obchod@tualmed.cz .
NÁLEŽITOSTI PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE DODANÉHO poškození zboží
Reklamaci poškozených zásilek zasílejte emailem společně s fotodokumentací (nafoťte poškozený výrobek včetně obalu).
Do emailu uveďte číslo dokladu (faktura) nebo číslo objednávky (variabilní symbol).
Popište okolnosti při předání výrobku a okolností při jakých bylo zjištěno poškození.
ZÍSKALI STE nekompletní NEBO JINÝ VÝROBEK?
Pokud vám domů dorazil jiný výrobek, než který jste si objednali, nebo se neshoduje popis na faktuře s popisem výrobku, kontaktujte prosím naše reklamační oddělení na e-mail obchod@tualmed.cz . Neváhejte nás kontaktovat v případě, že výrobek není kompletní.
DO EMAILU UVEĎTE NÁSLEDUJÍCÍ INFORMACE
Nekompletní výrobek |
Zaměněný výrobek |
číslo objednávky (variabilný symbol na faktúre) alebo číslo faktúry |
číslo objednávky (variabilní symbol na faktuře) nebo číslo faktury |
přiložte foto produktu |
přiložte foto produktu |
popis chybějící části | popis produktu, který vám byl doručen |
Naše reklamační oddělení Vás bude v co nejkratším čase kontaktovat a poradí vám, jak situaci co nejrychleji a bez zbytečných vedlejších nákladů vyřešit.