Kategorie
 
 
 
 
 

Stížnosti a vrácení zboží

Vrácení zboží

Zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dnů ode dne převzetí (z hygienických důvodů jednorázové oděvy, ochranné roušky, respirátory a antivirové masky a filtry bohužel nelze vrátit):

1) vyplňte formulář pro vrácení zboží [stáhnout PDF] nebo [stáhnout DOC]

2) uveďte seznam produktů, které vracíte

3) doporučujeme uvést číslo účtu ve formátu IBAN, na který Vám vrátíme peníze

4) formulář vytiskněte, podepište a přiložte v zboží

5) vše zašlete na naši adresu: 


LAVI SKs.r.o., Stropkovská 1427, Svidník 089 01  Slovenská republika  


O obdržení vráceného zboží Vás budeme informovat prostřednictvím emailu, nebo telefonicky. Odpovídáte za snížení hodnoty zboží v důsledku takového zacházení se zbožím, které je nad rámec zacházení potřebného ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží. V případě, že je zboží používáno, poškozeno nebo neúplné zavazujete se uhradit nám hodnotu o kterou se snížila hodnota zboží a náklady na opravu zboží a jeho uvedení do původního stavu.

O vše ostatní se už postaráme my a po zpracování vratky Vám zašleme peníze na Váš účet.  

Zboží doporučujeme poslat doporučeně poštou nebo kurýrní službou. Zboží neposílejte na dobírku - takové zásilky nepřebíráme.

V případě vrácení celé objednávky se vrací také poštovné. Náklady, které byly vynaloženy na zaslání zboží zpět k nám, se nevracejí.

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat v online chatu nebo na níže uvedených kontaktech:

E-mail: obchod@tualmed.cz

Reklamace zboží

Na naše zboží poskytujeme záruční dobu 24 měsíců. Záruční lhůta začíná běžet dnem převzetí zboží a záruka se vztahuje na vady zboží, které se projeví v záruční lhůtě.

Záruku Vám nebudeme moci uznat v těchto případech:

  • Pokud jste zboží používali na jiný účel než byl určen
  • Úprava a zásahy do struktury výrobku
  • Běžným opotřebením
  • Údržba v rozporu s návodem
  • Zanedbání péče o výrobek
  • Při mechanickém poškození vzniklým neopatrnou manipulací
  • Naše výrobky jsou vynikající kvality a doufáme, že s nimi budete plně spokojen/á!
  • V případě výskytu ojedinělých výrobních či jiných vad nás neváhejte kontaktovat. Rádi s Vámi dohodneme způsob nápravy.

Jednorázové oděvy, ochranné roušky, respirátory a antivirové masky a filtry bohužel není možné vrátit z hygienických důvodů.  

Při reklamaci dbejte na tyto skutečnosti:

  • vady musí být uplatněny u prodávajícího bez zbytečného odkladu podle § 599 zákona 40/1964 Sb. ve znění zákona č 285/2009 Sb.,
  • záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním podle § 619 zákona 40/1964 Sb. ve znění zákona č 285/2009 Sb.,
  • reklamované zboží nesmí být silně znečištěný, plesnivý, mokrý, silně zapáchající a to podle dikce zákona č.258 / 2000 O ochraně veřejného zdraví. Takové zboží se nebude brát do reklamačního řízení,
  • za reklamaci se nepovažují mechanické zásahy do zboží, údržba zboží musí probíhat v souladu se štítkem na daném produktu (postupy nebo zákazy).

Adresa pro odeslání reklamace


LAVI SK s.r.o., Stropkovská 2314/95, Svidník 089 01  Slovenská republika  


JAK POSTUPOVAT?

Doporučený postup při reklamaci:

  • Při reklamaci připojte ke zboží průvodní dopis, kde uvedete co žádáte a jaké zboží si přejete reklamovat. Jako předlohu můžete použít náš reklamační formulář, který si můžete vytisknout a vypsat:

    REKLAMAĆNÍ FORMULÁŘ

  • Při reklamaci připojte ke zboží průvodní dopis, kde uvedete co žádáte zboží reklamovat
  • Jak předlohu můžete použít náš reklamační formulář, který si můžete vytisknout a vypsat: REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ
  • Popište vadu zboží
  • Zboží spolu s reklamačním formulářem zašlete bez dobírky na adresu:

LAVI SK s.r.o., Stropkovská 2314/95, Svidník 089 01  Slovenská republika  


  • O obdržení reklamovaného zboží Vás budeme informovat prostřednictvím emailu, nebo telefonicky.
  • O vyřízení reklamace rozhoduje prodávající na základě odborného posouzení (soudním znalcem). Maximálně do 30-ti dnů od obdržení reklamovaného zboží Vás budeme informovat o způsobu vyřízení reklamace prostřednictvím emailu, nebo telefonicky.

              Telefon: +420 721 668 213     E-mail: obchod@tualmed.cz

PŘIŠLO VÁM POŠKOZENÉ ZBOŽÍ?

Při přebírání zásilky si dobře zkontrolujte její obal a stav výrobku. Pokud se již na první pohled zdá být obal poškozen, zásilku je možné rozbalit společně s kurýrem a zkontrolovat její obsah, nebo ji v tomto případě nepřevzít  Pokud vypadá zásilka na první pohled v pořádku, a přesto je uvnitř výrobek poškozen, je důležité událost co nejdříve nahlásit u přepravce. Doporučujeme tuto situaci nahlásit emailem na adresu obchod@tualmed.cz .

NÁLEŽITOSTI PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE DODANÉHO poškození zboží

Reklamaci poškozených zásilek zasílejte emailem společně s fotodokumentací (nafoťte poškozený výrobek včetně obalu).

Do emailu uveďte číslo dokladu (faktura) nebo číslo objednávky (variabilní symbol).

Popište okolnosti při předání výrobku a okolností při jakých bylo zjištěno poškození.

ZÍSKALI STE nekompletní NEBO JINÝ VÝROBEK?

Pokud vám domů dorazil jiný výrobek, než který jste si objednali, nebo se neshoduje popis na faktuře s popisem výrobku, kontaktujte prosím naše reklamační oddělení na e-mail obchod@tualmed.cz . Neváhejte nás kontaktovat v případě, že výrobek není kompletní.

DO EMAILU UVEĎTE NÁSLEDUJÍCÍ INFORMACE

Nekompletní výrobek

Zaměněný výrobek

číslo objednávky (variabilný symbol na faktúre)  alebo číslo faktúry 

číslo objednávky (variabilní symbol na faktuře) nebo číslo faktury 

přiložte foto produktu

přiložte foto produktu
popis chybějící části  popis produktu, který vám byl doručen


Naše reklamační oddělení Vás bude v co nejkratším čase kontaktovat a poradí vám, jak situaci co nejrychleji a bez zbytečných vedlejších nákladů vyřešit.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze