Kategorie
 
 
 
 
 

Osobní odběr na pobočkách Zásilkovne - zboží si můžete také odebrat osobně na jedné z více než 7333 výdajných míst Zásilkovny.

Jak probíhá doručení do Zásilkovny:

  • Objednané produkty jsou dopraveny na vybrané výdejní místo sítě Zásilkovna
  • Zboží bude doručeno nejpozději do 2 pracovních dnů
  • V okamžiku expedice zásilky jsou vám na e-mail doručeno informace o odeslání a bude vám zasláno číslo zásilky. Kde se vaše zásilka nachází, si pak můžete ověřit online zde
  • Po doručení na výdejní místo budete informováni SMS a e-mailem o možnosti vyzvednutí. Přijde vám heslo pro vyzvednutí.
  • Zásilka bude na výdejním místě k vyzvednutí 7 kalendářních dnů, bez možnosti prodloužení.
  • Maximální hodnota objednávky na dobírku je 20 000 Kč
  • Více informací naleznete zde.

Jak vrátit zboží přes službu Zásilkovna - ZPĚTNÁ ZÁSILKA?

Jde o nejjednodušší a nejlevnější způsob vrácení zboží.

POSTUP na vrácení zásilky:

  • Zboží, které chcete vrátit i se všemi potřebnými dokumenty - formulář na vrácení - zabalíte a zanesete do podacího místa zásilkový dle Vašeho výběru.
  • Tam nadiktujete ID odesílatele pro zpětnou zásilku - ID našeho obchodu je 94041963. Na místě se v Zásilkovna vytiskne štítek a Vám se vytiskne potvrzení o přijetí zásilky. Zboží nám bude doručen do obchodu a na místě nic neplatíte. Tuto službu můžete využít, i když zboží k Vám putoval jiným přepravcem.

Momentální cena služby je z České republiky zobrazována v pokladně a využitím této služby automaticky souhlasíte s tím, že Vám bude tato částka odečtena od sumy na vrácení peněz za zboží.


Příklad: Vracíte zboží v hodnotě 1500Kč. My Vám vystavíme dobropis na tuto částku, avšak odečteme částku za využití služby Zpětná zásilka 75 Kč.

Na účet Vám tak vrátíme (1500 - 75) = 1425 Kč.


O přijetí zboží a vybavení Vašeho požadavku Vás budeme informovat e-mailem.

V případě dotazů nás neváhejte nás kontaktovat :

E-mail: obchod@tualmed.cz

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze