Osobní odběr na pobočkách Zásilkovne - zboží si můžete také odebrat osobně na jedné z více než 7333 výdajných míst Zásilkovny.
Jak probíhá doručení do Zásilkovny:
- Objednané produkty jsou dopraveny na vybrané výdejní místo sítě Zásilkovna
- Zboží bude doručeno nejpozději do 2 pracovních dnů
- V okamžiku expedice zásilky jsou vám na e-mail doručeno informace o odeslání a bude vám zasláno číslo zásilky. Kde se vaše zásilka nachází, si pak můžete ověřit online zde
- Po doručení na výdejní místo budete informováni SMS a e-mailem o možnosti vyzvednutí. Přijde vám heslo pro vyzvednutí.
- Zásilka bude na výdejním místě k vyzvednutí 7 kalendářních dnů, bez možnosti prodloužení.
- Maximální hodnota objednávky na dobírku je 20 000 Kč
- Více informací naleznete zde.
Jak vrátit zboží přes službu Zásilkovna - ZPĚTNÁ ZÁSILKA?
Jde o nejjednodušší a nejlevnější způsob vrácení zboží.
POSTUP na vrácení zásilky:
- Zboží, které chcete vrátit i se všemi potřebnými dokumenty - formulář na vrácení - zabalíte a zanesete do podacího místa zásilkový dle Vašeho výběru.
- Tam nadiktujete ID odesílatele pro zpětnou zásilku - ID našeho obchodu je 94041963. Na místě se v Zásilkovna vytiskne štítek a Vám se vytiskne potvrzení o přijetí zásilky. Zboží nám bude doručen do obchodu a na místě nic neplatíte. Tuto službu můžete využít, i když zboží k Vám putoval jiným přepravcem.
Momentální cena služby je z České republiky zobrazována v pokladně a využitím této služby automaticky souhlasíte s tím, že Vám bude tato částka odečtena od sumy na vrácení peněz za zboží.
Příklad: Vracíte zboží v hodnotě 1500Kč. My Vám vystavíme dobropis na tuto částku, avšak odečteme částku za využití služby Zpětná zásilka 75 Kč.
Na účet Vám tak vrátíme (1500 - 75) = 1425 Kč.
O přijetí zboží a vybavení Vašeho požadavku Vás budeme informovat e-mailem.
V případě dotazů nás neváhejte nás kontaktovat :
E-mail: obchod@tualmed.cz